Logo magazínu

Praga R1: Legenda se vrací na silnice!

7 / 8
Prohlédnout znovu

Praga R1: Legenda se vrací na silnice!

Praga Piccolo Nejrozšířenější typ vozu na Československém předválečném trhu. Vyráběl se v 36 sériích od roku 1924 do roku 1941. | pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Praga Golden Tímto bourákem z roku 1935 jezdil Edvard Beneš. | pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Originální je přední zavěšení tlumičů i zadní uložení tlumičů, které je mezi převodovkou a motorem, což standardně u formulových vozů, nebývá. | pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Praga Grand Vozem z roku 1918 jezdil T. G. Masaryk. | pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Motor je dvoulitrový Renault Sport se suchou vanou, má 210 koní. | pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Motor je dvoulitrový Renault Sport se suchou vanou, má 210 koní. | pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Jan Effa | pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Pohled do kabiny sporťáku. | pro Aha! - Petr Podroužek, ara

Vašek už nevydržel mlčet: Ostrá reakce na Evu!

Dědictví po zesnulém Osbourneovi: Kdo dostane jeho miliardy?

Krampol na kyslíku bojuje o každý nádech: Všechno špatně!

Pevně jsem mu stiskl ruku, oznámil Slováček po zprávě o Krampolovi

Iva Kubelková s dcerou Natálkou: Jen růžová to může být!

Smutný verdikt Petra Nárožného: Podruhé to vzdal