Praga R1: Legenda se vrací na silnice!
3
/
8
Prohlédnout znovu
Praga R1: Legenda se vrací na silnice!
Praga Piccolo Nejrozšířenější typ vozu na Československém předválečném trhu. Vyráběl se v 36 sériích od roku 1924 do roku 1941.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Praga Golden Tímto bourákem z roku 1935 jezdil Edvard Beneš.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Originální je přední zavěšení tlumičů i zadní uložení tlumičů, které je mezi převodovkou a motorem, což standardně u formulových vozů, nebývá.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Praga Grand Vozem z roku 1918 jezdil T. G. Masaryk.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Motor je dvoulitrový Renault Sport se suchou vanou, má 210 koní.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Motor je dvoulitrový Renault Sport se suchou vanou, má 210 koní.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Jan Effa
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Pohled do kabiny sporťáku.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Dvojčata (29) dobývají svět zvláštním způsobem: Pumpují do sebe botox
Felix Slováček se zlobí na tvůrce seriálu Iveta: Vynechali mě!
Chaos po smrti Postlerové: Co bude se synem a roztočeným seriálem?
Ryška a Borhyová: Setkání v Jedné rodině
Amfora utrpěla porážku 1:4: Jediný gól vstřelil Skamene!
Kerndlová s manželem v péči záchranářů: Víme, co se stalo!