Logo magazínu

Dálnice smrti D1: 40 let! Jak to všechno začalo? Nahlédli jsme do archivu!

1 / 6
Prohlédnout znovu

Dálnice smrti D1: 40 let! Jak to všechno začalo? Nahlédli jsme do archivu!

8. září 1967 - Za účasti členů československé vlády byla slavnostně zahájena výstavba prvního úseku dálnice mezi Prahou a Mirošovicemi. Ministr dopravy Alois Indra obřadně poklepal kladívkem na nultý kilometrovník. | ČTK, Profimedia.cz, ara
8. září 1967 - Za účasti členů československé vlády byla slavnostně zahájena výstavba prvního úseku dálnice mezi Prahou a Mirošovicemi. Ministr dopravy Alois Indra obřadně poklepal kladívkem na nultý kilometrovník. | ČTK, Profimedia.cz, ara
9. října 1967 - Měsíc od slavnostního zahájení stavby dálnice D1 zahájil oborový podnik Vojenské stavby práce na prvním úseku v délce více než 10 km. Na snímku nultý kilometrovník tehdy a dnes. | ČTK, Profimedia.cz, ara
9. října 1967 - Měsíc od slavnostního zahájení stavby dálnice D1 zahájil oborový podnik Vojenské stavby práce na prvním úseku v délce více než 10 km. Na snímku nultý kilometrovník tehdy a dnes. | ČTK, Profimedia.cz, ara
11. června 1971 - Přesně měsíc a den před zprovozněním prvního dálničního úseku Praha – Mirošovice v délce 23 km. Motoristé se těšili, protože pro ně představoval také moderní silniční spoj Mirošovice – Benešov. | ČTK, Profimedia.cz, ara
11. června 1971 - Přesně měsíc a den před zprovozněním prvního dálničního úseku Praha – Mirošovice v délce 23 km. Motoristé se těšili, protože pro ně představoval také moderní silniční spoj Mirošovice – Benešov. Kvůli častým dopravním nehodám se D1 začalo přezdívat dálnice smrti. | ČTK, Profimedia.cz, ara

Lebkouni útočí! Kdo na léto shodil vlasy?

Dlouhý v zajetí litrů vína a nikotinu: Přiznal poruchu

Konec v Kalendáriu! 15 litrů vody na plicích, Burešovou svírá strach

Fatální pochybení Soukupa! ZÁKAZ STYKU S DCEROU?

Mrazivý vzkaz Patrasové: Bože, vezmi mě k ní

Popelčin princ Trávníček (74): První foto po operaci srdce!