Logo magazínu

35 let od tragédie: Tramvaj pohřbila 7 lidí!

4 / 6
Prohlédnout znovu

35 let od tragédie: Tramvaj pohřbila 7 lidí!

Řidič Miroslav D. (tehdy 39) nedodržel předpisy a do výhybky vjel rychlostí 40 až 45 km/h. Maximální povolená byla 15 km/h pro přímý směr. Rovněž zanedbal povinnost přesvědčit se pohledem o poloze jazyků výhybky. Skončil ve vazbě a byl odsouzen jako jediný viník. Trest není znám. | Foto archiv DPP, ara
Nehoda urychlila konec? Tatra T1 je nejstarší československá tramvaj vyráběná od roku 1952. Necelý rok po nehodě, 5. ledna 1983, byl v Praze ukončen jejich provoz. | Foto archiv DPP, ara
Řidič Miroslav D. (tehdy 39) nedodržel předpisy a do výhybky vjel rychlostí 40 až 45 km/h. Maximální povolená byla 15 km/h pro přímý směr. Rovněž zanedbal povinnost přesvědčit se pohledem o poloze jazyků výhybky. Skončil ve vazbě a byl odsouzen jako jediný viník. Trest není znám. | Foto archiv DPP, ara
»Šestadvacítkou« jezdila z práce v Holešovicích domů do Dejvic Milena Kárná (tehdy 24). Ten den ale jí a kamarádce osudný spoj ujel! „Pamatuji si, že to byl starý typ vozu, který už nejezdí. Když další tramvaj zastavila u Sparty a dál nejela, bylo nám jasné, že se tam něco stalo. Spěchaly jsme tenkrát na trénink a nestíhaly jsme. Až potom jsme se dozvěděly, jaké jsme měly velké štěstí,“ vzpomíná. | Foto archiv DPP, ara
O nehodě informovalo Rudé právo. | Foto archiv DPP, ara
Na fotografii je vidět číslo linky 26. | Foto archiv DPP, ara

Lebkouni útočí! Kdo na léto shodil vlasy?

Dlouhý v zajetí litrů vína a nikotinu: Přiznal poruchu

Konec v Kalendáriu! 15 litrů vody na plicích, Burešovou svírá strach

Fatální pochybení Soukupa! ZÁKAZ STYKU S DCEROU?

Mrazivý vzkaz Patrasové: Bože, vezmi mě k ní

Popelčin princ Trávníček (74): První foto po operaci srdce!