Radost a dojetí jí doslova podlomily kolena. Simona Krainová (53) se po obrovském stresu přímo na letišti sesunula k zemi a neubránila se slzám. Důvodem byla zpráva, na kterou s manželem čekali dlouhé týdny – jejich synové uspěli u náročných přijímaček na prestižní školu v Dubaji.Zpět na článek
Chcete-li se zapojit do diskuse, přihlaste se prosím.
a jako co .. děti udělali příjmačky... jako tisíce dalších prestižní škola co se cvaká, pošlu tam svojí kočku zaplatím a taky bude studovat... maminka je se svojí základnou skutečně připravovat nemohla...
Tak ta by neudělala přijímačky i kdyby trvaly jen hodinu při její inteligenci , ale kácet se , že synkové udělali přijímačky to je směšné , je vidět ať nemá žádnou hereckou školu , tak to byl výkon hodny Oskara
Tke skoly v Dubaji nemaju ziadnu uroven,emiratci studuju VS v Amerike a Europe na prestiznych skolach a zakladka je uplne pod uroven a prijimaju tam vsetky decka samozrejme musia vediet anglicky a tam asi bol problem,znalost jazyka.Ja som v Dubaji zila sj mi tam decka chodili fo sukromnej skoly,proste pod uroven hnus co ich tam ucili a celkove zivot v Dubaji ako betonova dzungla,zly vzduch,zla voda,priserne horucavy 7 mesiacov v roku, minimalny vyber kvalitnych potravin v supermarketoch.Vsetko jedlo z dovozu 300% drahsie ako v EU Som rada ze tam uz zit nemusime
Komedie stará! Prestižní škola a v Dubaji? Poslat v téhle mezinárodní situaci studovat děti do města, které už bylo ostřelované raketami může jen blbka se základní školou. Hlavně aby to bylo hogo fogo, nic obyčejného.
Už tu Simonu nikde nedávejte! Takovou sebestřednou osobu,která nemá v hlavě nic jen sebe a svoji postavu.Spousta rodičů čeká na výsledky zkoušek a nehroutí se! Simona musí celému světu sdělit,že děti budou studovat v Dubaji!
Hysterka. Chudáci děti, jak se jim bude učit, když z toho máma dělá takovou vědu.