Vyšší recyklační poplatek pro obchodníky za slevové letáky by znamenal jejich konec. Přitom pro seniory znamenají mnohem víc než jen přehled o cenách v supermarketech. Prodejní řetězce navíc začínají preferovat věrnostní aplikace v chytrých telefonech. A to je pro dříve narozené průšvih! Jak to vnímá předsedkyně Rady seniorů ČR Lenka Desatová?Zpět na článek
Chcete-li se zapojit do diskuse, přihlaste se prosím.
Jó, aolikace. V aplikaci vidím například slevu 15%. Jenomže já nenakupuji slevu, já nakupuji zboží. Samotná procentuelní výše slevy bez informace z jaké ceny tato sleva vychází ve skutečnosti nic neříká. Především se z toho nedá zjistit výše nové ceny za jednotku při jejím využití. Marketingová politika na které tyto aplikace stojí je jen pouhou manipulací sloužící k matení spotřebitele.
I z letáku je pravidelně obtížné zjistit podstatné skutečnosti, ale ve srovnání s ním přináší aplikace jen pouhé minimum užitečných informací.