Nad moderní pohádkovou tvorbou visí Damoklův meč. Jestli se něco okamžitě nezmění, jejich úroveň bude mít stále klesající tendenci. Největší kritiku si letos odnesly Tři princezny. Zpět na článek
Chcete-li se zapojit do diskuse, přihlaste se prosím.
Mnohem větší "průser" je chování veřejnoprávní České televize.
Vždyť oni se de facto přeorientovali na kriminální kanál. Od minulého září by se večery bez vraždy daly spočítat na prstech.
Mluvil jsem se soudcem správního soudu a tohle veřejnoprávní televize dělat NESMÍ.
Mnohokrát omílané koncesionářské poplatky podle něj slouží k žánrové pestrosti a k tvorbě rodinného programu. Aby mohli dělat právě to, na co soukromé televize kašlou.
Ne na to aby za ně nějaká zájmová skupina točila komerční kriminální seriály. Poplatky prostě nejsou k tomu, aby za ně někdo točil a kupoval vraždy, které tvoří přes 80 procent všeho, co je u nás vysíláno. A to nadřazování kriminálního žánru, nejdřív vražda, pak ještě jedna a teprve od půl jedenácté pořad, kde nikoho nezabijou, to veřejnoprávní televize také dělat nesmí. Dokonce by prý současné chování ČT mohlo být dokonce důvodem k policejnímu zásahu v ní.
To máte stejné jako se šťárou na radnici v jednom severočeském městě. Dostali peníze na stavbu mostu (příklad) a oni si za ně nakoupili, co se papalášům líbilo.
Horko bude také kolem financování filmu o vrazích Stodolových a taky Mašínech.
Hlavně chybí sebereflexe a pokora. Tohle dát jako hlavní štědrovečerní pohádku je výsměch. To už bych snad koukala raději na Ulici. Děti byly úplně rozčarované a koukala jen kvůli Josefu Trojanovi který se puberťačkám líbí.
Je to bohužel pravda. Dnes už nikdo nedokáže udělat pořádnou pohádku, která by se líbila. Ještě že máme ty staré dobré pohádky....akorát, že je za roky známe už téměř zpaměti.
Ale raději pořád tu starou, než novou kravinu s prapodivným dějem.