Reklamace jsou po svátcích téměř tak časté, jako předvánoční nákupy. Poradíme, jak správně reklamovat vadné dárky! | Ahaonline.cz

Registrace  |  Zapomenuté heslo

Deník Aha! na Facebooku

pátek 19. dubna 2024

Svátek slaví Rostislav, zítra Marcela

Reklamace jsou po svátcích téměř tak časté, jako předvánoční nákupy. Poradíme, jak správně reklamovat vadné dárky!

Vánoce jsou za námi a mnozí z nás našli pod stromečkem dárek, který z nějakých důvodů nefungoval nebo měl vadu, která nebyla při koupi zřejmá. Co teď s tím? Samozřejmě je potřeba zboží reklamovat! Jen byste měli vědět, jaká máte práva a povinnosti. Tady máte pár užitečných rad připravených ve spolupráci s odborníkem.  
Zpět na článek
Chcete-li se zapojit do diskuse, přihlaste se prosím.

Přihlásit se

DISKUSE

Kontakty

  • Telefon 9.00 – 17.00: 225 974 140
  • Telefon po 17.00: 225 974 164
  • Fax: 225 974 141

RSS kanály serveru ahaonline.cz lze užívat pouze pro osobní potřebu. Jakékoli další šíření obsahu ahaonline.cz je možné pouze s předchozím souhlasem jeho provozovatele.