Syn moderátorky Martiny Gavriely Antonio trpí hyperaktivitou a poruchou osobnosti. Namísto pochopení a pomoci mu ale ve škole nadávají, že je líný!Zpět na článek
Chcete-li se zapojit do diskuse, přihlaste se prosím.
Moje dcera má také poruchu soustředění, ale jediné co pomůže je, se s dítětem učit a dělat úkoly navíc. Obvzlášť ty úplný základy M a ČJ. Ano, je to časově hodně náročné, ale mám zkušenost, že učitelé ocení snahu ze strany rodičů.
Ještě k tomu titulku, většina žáků navštěvujích školu má pocit, že je učitelé trápí a nás (jak si ještě vybavuju) taky trápili.
Předpokládám, že pracovně vytížená maminka má vedle partnera jistě i další osoby, které se o děti starají v době její nepřítomnosti. Opakování školní látky a pomoc při doučování přeci nemusí ležet jen na mámě, jsou tu různé možnosti!
Martina by se měla věnovat více svému synovi a to denně,píši denně .Je evidentní,že její zájem směřuje jinam,než je vlastní dítě.Většina dětí v tomto věku umí už celou abecedu než jde do školy.Nesváděj to na učitelku nebo na dítě,ale pravá přičina neúspěchu dítěte je matka.
To je ted hodne moderni slovo, ktere se pouziva pokud je dite trochu zaostale. Doplnuje se take slovem dislexie a disgrafie. Tyto deti potrebuji svoje specialni tempo, mozna i pomocneho ucitele. Antonio bude neco jako dcera od Bocanove. Za drivejsich casu tyto deti navstevovaly Zvlastni skoly. Bohuzel jejich maminky si asi nechteji pripustit, ze tyto deti do normalnich zakladnich skol nepatri.Pokud chce pro dite dobre, at ho da na soukromou specialni placenou skolu, kde se mu budou venovat. Je tezke si pripustit, ze asi z neho zadny genius nebude. Navic tatinek Arab, ona ne se zrovna skvelou minulosti, takze by spise mela svadet vinu na sebe nez na nejakou radovou ucitelku.
Tak v prvý řadě si upřesněte terminologii... termíny "Zvláštní" a "Pomocná" škola se již dávno nepoužívají. Před několika lety byly nahrazeny: "škola praktická" a "škola speciální"... navíc u dětí, trpícími hyperaktivitou, je prokázáno, že po několika letech zmizí. Tady nejde o pokles IQ, pouze nesoustředěnost, kterou navíc většinou doprovází dyslexie či dysgrafie... což se divím, že s Vaším Ph.D. nevíte ...
No vida, tak politická korektnost už shledala i termín "Zvláštní škola" závadným. Asi když se řeklo "absolvent zvláštní školy" tak každému bylo jasné, která bije. Takže teď máme pro změnu "speciální školu". Jenže pořád to je ta samá pomocná škola, jen s jinou nálepkou. A zda jde nebo nejde o pokles IQ, to je lautr jedno, je přece dost dětí s dostatečným IQ, které se navíc i normálně učí, jsou soustředěné a k tomu, aby chodily do školy a chápaly látku, nepotřebují žádného asistenta. Pro ty hloupější je dost jiných příležitostí, konec konců někdo musí dělat i rukama, na tom snad není nic špatnýho, a tenhleten Antonio nebo i ta Márinka jsou na to jak dělaný. Jen by to měli ti jejich hyperambiciózní rodiče pochopit, že zkrátka nemají doma žádného Einsteina.
hodně dlouho marodil. Jenže mám normální rodiče a ti mi dokázali "složitou" látku z první třídy vysvětlit a naučit i doma. Na učitelku vlastní neschopnost nesvádějte.
Za mých časů se takovéhle hůř vzdělavatelné děti jednoduše přesunuly do pomocné školy a bylo po ptákách. Dnes se tomu politicky-korektně říká zvláštní škola - ono to zní tak nějak honosněji. Kdepak asistenti! I absolvent pomocné školy se ovšem mohl vyučit nějakému remeslu a znám jednoho od nás z vesnice, který se z naší třídy takhle vytratil po prváku a z pomocné se šel učit truhlářem a dnes má vlastní dílnu a možná nevydělává víc než já s PhD., ale určitě bezproblémověji. Tato maminka bude toho Antonia (co je to za jméno, proboha?) trápit a zuby-nehty držet na normální škole pro normální děti a nutit na elitní gympl a cojavím co a zanedlouho tady bude další protekční frustrát.