16 hodin v práci a pak... Pád a ochrnutí! | Ahaonline.cz

Registrace  |  Zapomenuté heslo

Deník Aha! na Facebooku

pátek 19. dubna 2024

Svátek slaví Rostislav, zítra Marcela

16 hodin v práci a pak... Pád a ochrnutí!

Neodpočíval, dřel do úmoru! Před šesti lety se klempíři Martinu Břouškovi (43) z Prahy změnil život. Jeho tělo »vypnulo« a on se zřítil ze střechy. Lékaři mu dávali tříprocentní šanci na přežití, on chtěl ale nejen dýchat!
Zpět na článek
Chcete-li se zapojit do diskuse, přihlaste se prosím.

Přihlásit se

DISKUSE

Lubica258
11. 12. 2023 21:09

To je šílené.... Každý by měl myslet na to, že je zdraví na prvním místě. K čemu jsou potom peníze, když si je člověk ani nemůže užít. Já jsem přesně proto pořád říkala manželovi, ať si objedná ochranné pomůcky z https://www.uvex-safety.cz/cs/ a používá je. Pracuje jako automechanik, a tam se nějaký úraz může stát hned...

pelagie
23. 02. 2016 10:25

Tohle napsal zase nějaký znalec, jak mohl spadnout ze 13ti metrové výšky ?? To nebyl zajištěn ochranným pásem ?? Jednoznačně porušení bezpečnosti práce...a ty ostatní kydy k tomu , to se nedá číst

frannes
22. 02. 2016 19:05

jestli si někdo myslí ,že invalidní důchod je nějaká závratná částka, moc se mýlí , navíc pán byl OSVČ a je otázka kolik si danil na sociální dani ,dle úrovně příjmů se všechny důchody počítají. Já jsem jednu dobu dělal v nepřetržitém provozu dvanáctky a bylo toho dost a nelezl jsem po střeše , když tak někdy vidím pokrývače , klempíře a další bez zajištění ve výškách ,měli by být připoutáni i když to třeba může trochu překážet , pořád lepší viset na laně než padat ,a nemusí jít jen o zranění , smrt je pravděpodobná i z menší výšky

zkratik
22. 02. 2016 18:34

Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.

jardavozembouch
22. 02. 2016 17:20

Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.

Kontakty

  • Telefon 9.00 – 17.00: 225 974 140
  • Telefon po 17.00: 225 974 164
  • Fax: 225 974 141