Bohdalka z kola ven? Herečku vyšouply hvězdy Kameňáku!
Ať už se to lidem líbí, nebo ne, reklamu, v níž herečka Jiřina Bohdalová (90) kroužkuje své oblíbené produkty v obchodním katalogu, zaregistroval snad každý Čech. Od té doby je totiž hláška "kroužkuju" hojně využívaná. Proč potom oblíbenou Jiřinku nahradila dvojce z filmové série Kameňák?
Jiřina Bohdalová se díky reklamě obchodního řetězce Penny stala opět fenoménem, a to jak mezi starší generací, tak i tou mladší. Zatímco ta starší poctivě následuje kroky slavné herečky, ta mladší scénář reklamy spíše paroduje. Obě varianty ovšem dokazují, že se tento reklamní tah zdařil. Proto se nyní mnozí podivují, kam najednou sympatická herečka zmizela.
Jiřina Bohdalová: Při čtení mě bolí nohy!
V nových verzích se již neobjevuje ona, ale ostřílené herecké duo Jana Paulová (66) a Václav Vydra (66). „Chceme zpět paní Jiřinku!“ dožadují se lidé na sociálních sítích. Jiní naopak změnu uvítali. I přes úspěch reklamy je podle nich devadesátiletá herečka na očích až příliš. „Konečně kroužkuje někdo jiný. Paní Bohdalová se mi již zprotivila, jak ji pořád všude prosazují,“ cituje magazín Sedmička jednoho z diskutujících.
I to může být důvodem, proč se tentokrát marketingový tým rozhodl do reklamy nasadit nové tváře. „Se spoluprací s paní Bohdalovou jsme velmi spokojení a také od našich fanoušků máme kladné ohlasy. Aby tato videa byla i nadále atraktivní, rozhodli jsme se, že od začátku letošního roku budeme na pravidelném týdenním kroužkování spolupracovat i s dalšími známými osobnostmi,“ vysvětlil výše zmíněnému magazínu tiskový mluvčí Penny Marketu Tomáš Kubík.
Jiřina Bohdalová točí dokument o svém životě: 90 minut pravdy!
Přestože mnozí tuto změnu nečekali, o Jiřinku diváci zcela nepřijdou. „Paní Bohdalovou fanoušci v našich videích určitě ještě uvidí, stejně jako další známé osobnosti,“ ujistil veřejnost Kubík.