Optimalizace od Topranker.cz – zkušenosti masážního salónu s naší prací a závěrečné hodnocení | Ahaonline.cz

Registrace  |  Zapomenuté heslo

Deník Aha! na Facebooku

středa 24. dubna 2024

Svátek slaví Jiří, zítra Marek

Optimalizace od Topranker.cz – zkušenosti masážního salónu s naší prací a závěrečné hodnocení

 (Shutterstock)

Bez zviditelnění na internetu dnes může uspět málokteré podnikání. A málokterá z marketingových taktik vás pak v online světě posune dále, než SEO. Právě to je hlavním pilířem společnosti Topranker.cz. Zkušenosti s naší prací má i jeden pražský erotický masážní salón, který nám propagaci svého webu eroticmassagepraha.cz svěřil. Následující případová studie SEO vám ukáže, jak dovedeme zapracovat na webu prakticky od píky.

Topranker.cz zde své zkušenosti s optimalizací webu využil na maximum

V momentě, kdy nám byl web svěřen, bylo jasné, že bude vyžadovat větší než kosmetické změny. Takto vypadal, než jsme se pustili do optimalizace stránek pro vyhledávače.

  • Doména byla více než rok stará.
  • Web navštěvovalo 723 unikátních návštěvníků měsíčně.
  • Stránky byly obecně jen málo konverzní. Chyběly přesvědčivé texty, call to action, tlačítka a další motivující prvky.
  • Texty na stránkách byly krátké (v průměru cca 500 znaků) a nepříliš kvalitní.
  • Meta tagy zcela chyběly.
  • Na stránce nebyl žádný grafický obsah – žádné obrázky, videa, fotky atd.
  • Webu chyběly Rich Snippets.
  • Pro všechny dotazy byla pouze jedna vstupní stránka.
  • Webu prakticky chybělo vnitřní odkazování.
  • Stránky se pomalu načítaly – a to mívá vliv na jejich opouštění.
  • Zaindexovány byly i zbytečné technické a duplicitní stránky.
  • Zpětné odkazy neměl web skoro žádné – a ty existující byly většinou spamové či málo autoritní.
  • Nadpisy obvykle obsahovaly pouze název masáže a nebraly v potaz vhodná klíčová slova.
  • Web měl 3 jazykové verze – českou, anglickou a ruskou.

Co bylo třeba udělat

  • Naše práce na SEO obvykle začíná analýzou klíčových slov. Ani tento případ nebyl výjimkou. Zanalyzovali jsme klíčová slova ve všech třech jazycích a nakonec se rozhodli zcela vypustit ruskou verzi s ohledem na nízkou frekvenci dotazů v tomto jazyce.
  • Podle klíčových slov ve zbylých dvou verzích jsme pak připravili vhodnou strukturu webu. Pustili jsme se do optimalizace textů na stránkách stávajících i do psaní dalších textů pro stránky nové.
  • Vytvořili jsme optimalizované meta tagy.
  • Urychlili jsme načítání webu odstraněním prvků, které jej zbytečně zpomalovaly a nastavili ukládání do mezipaměti prohlížeče.
  • Na web jsme přidali také online chat – jeho přidání může podstatně zvýšit počty objednávek.
  • Stránky jsme doplnili grafickým obsahem.
  • Nezapomněli jsme ani na Rich Snippets, které zvyšují míru prokliků ve výsledcích vyhledávání.
  • Upravili jsme vnitřní odkazování, aby se do popředí dostaly ty nejdůležitější stránky.
  • Vytvořili jsme také klientův profil na Google My Business – i jeho prostřednictvím lze získat nové zákazníky.
  • S klientem jsme dohodli umístění nových fotografií a videí na web, aby se i takto mohla zvýšit míra konverze.
  • Zvláštní stránku jsme věnovali i představení interiéru salonu.

Nepodcenili jsme ani linkbuilding

Analýza klientova odkazového profilu ukázala vážné nedostatky. Z existujících odkazů jich byla řada nefunkčních či neefektivních. Kvalita zbylých odkazů rovněž nebyla příliš na výši. Museli jsme proto přistoupit k jejich odstranění a nahrazení.

  • Vytipovali jsme tematická fóra a přispěli na ně komentáři a odkazy na klientův web.
  • Zároveň jsme vypracovali seznam tématických webů k dalšímu odkazování.
  • Zanalyzovali jsme i odkazový profil konkurence a ty nejperspektivnější odkazy se nám podařilo získat i pro našeho klienta.

Následující grafy z Ahrefs ukazují vývoj návštěvnosti i viditelnosti webu při vyhledávání jednotlivých klíčových slov, jakož i rostoucí počet domén, z nichž se na klientův web odkazuje.

A výsledek?

Měsíc po měsíci začala organická návštěvnost klientova webu narůstat. Po 7 měsících již činila 3437 unikátních návštěvníků za 30 dní. To je nárůst o 375 % - dost na to, aby se stal námětem pro naši SEO případovou studii.

Nárůst počtu návštěvníků za 7 měsíců:

Zdroje návštěvnosti (přes 80% z vyhledávačů).

Celou studii SEO si nyní dovolujeme zakončit slovy klienta samotného…

Egor

Majitel Number One Massage

Mnohokrát děkujeme společnosti Topranker.cz. Spolupracujeme s nimi už téměř rok a již během prvních pár měsíců jsme zpozorovali vynikající výsledky. Skvělí lidé, rozumná cena a značná flexibilita při řešení všech záležitostí. Jsou našimi spolehlivými partnery v rozvoji našeho on-line podnikání. Plánujeme s nimi spolupracovat i nadále a to v rámci všech našich budoucích online projektů.

Přečtěte si

Kontakty

  • Telefon 9.00 – 17.00: 225 974 140
  • Telefon po 17.00: 225 974 164
  • Fax: 225 974 141

RSS kanály serveru ahaonline.cz lze užívat pouze pro osobní potřebu. Jakékoli další šíření obsahu ahaonline.cz je možné pouze s předchozím souhlasem jeho provozovatele.