Škodovka vyrobila octavii z písku!

PRAHA – Po velkém úspěchu s televizní reklamou na Škodu Fabii z čokolády, marcipánu a lékořice přišla Škoda Auto s další novinkou. Škodovkou z písku! Ta se objeví v televizní reklamě pro australský trh.
Nová reklama na Škodu Octavia souvisí s tím, že se škodovky po 25 letech vracejí na australský trh! Za klokany vyráží nejprve octavia a roomster, později se přidá fabia a superb. Poslední škodovka se v Austrálii prodala v roce 1983, kdy mezi tamními majiteli koloval oblíbený vtip: »Proč má škodovka vytápěné zadní okno? Abyste si zahřáli ruce, když ji tlačíte.« I kvůli pamětníkům přišla nyní automobilka na trh s reklamou, která má majitele přesvědčit, že i kdyby byly nové vozy z písku, rozhodně se nerozsypou. V prvním roce tu chce automobilka prodat zhruba 2000 vozů.
10.11.2007