Praga R1: Legenda se vrací na silnice!
6
/
8
Prohlédnout znovu
Praga R1: Legenda se vrací na silnice!
Praga Piccolo Nejrozšířenější typ vozu na Československém předválečném trhu. Vyráběl se v 36 sériích od roku 1924 do roku 1941.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Praga Golden Tímto bourákem z roku 1935 jezdil Edvard Beneš.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Originální je přední zavěšení tlumičů i zadní uložení tlumičů, které je mezi převodovkou a motorem, což standardně u formulových vozů, nebývá.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Praga Grand Vozem z roku 1918 jezdil T. G. Masaryk.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Motor je dvoulitrový Renault Sport se suchou vanou, má 210 koní.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Motor je dvoulitrový Renault Sport se suchou vanou, má 210 koní.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Jan Effa
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Pohled do kabiny sporťáku.
|
pro Aha! - Petr Podroužek, ara
Bohdalová slavila: První přání a podvečerní utajená oslava...
Skandál kolem Britney Spearsové (42): Bitka s přítelem
Lidé si stěžovali, soud rozhodl: Ten náhrobek musí pryč
Smrt na konci velkého pátrání: Patnáctiletá se zabila!