Roky plné bolesti, strachu a ponižování prožil na malešické průmyslovce. Dodnes se s tím nedokázal vyrovnat a případ týrané učitelky Ludmily V. (†55) v něm vyvolává vzpomínky.Zpět na článek
Chcete-li se zapojit do diskuse, přihlaste se prosím.
možná by pomohla rotace ve funkcích ,díky tomu je možné odtrhnout od sebe různé kamarádské party jež mají i vazby u zřizovatelů ,nějaký způsob anonymních schránek (linek důvěry) ale ne pod gescí školy ale například inspekce , každý takový případ by se měl vyšetřit a v případě šikany ať už zaměřené proti žákovi nebo učiteli by měl platit něco na způsob předběžným opatřením dočasné vyloučení ze studia (docházky do třídy ) s možným individuálním plánem výuky doma s instrukcemi například po netu a přezkoušením ve škole a to celé do uzavření případu .V podstatě platí podobné nebezpečí jako u vazby a to ovlivňování svědka (stěžovatele, šikanovaného) Proč se do problémové třídy nevysílali učitelé na hospitaci, ti by snad zasáhli. Další poznatek , o přestávkách , kdy se nejvíce nepravosti mezi žáky dějí ,opustit třídy ,svačit je možné mimo budovu nebo na chodbách
Okamžitě by to celé flegmatické vedení školy měli vyhodit, kór když již se takto chovají léta.Co lidí to psychicky odnese, tu jejich netečnost.Ať jdou dělat někam do fabriky, tam se tak akorát hodí.Toto nejsou pedagogové na svém místě.Trestuhodné, že jsou ještě stále ve své funkci!
Takoví lidé jako tento pan ředitel, který zůstal v dané situaci zcela laxní ,na vedoucí místa nepatří.ří. A tací jsou i v domovech důchodců , kde šidí seniory a šikanují rodinu při návštěvách, omezují kontakt, ap. Jak je možné, že se to při nahlášení tak moc toleruje?