Těhulka Ochotská se pod čepec nežene: V čem je problém? | Ahaonline.cz

Registrace  |  Zapomenuté heslo

Deník Aha! na Facebooku

středa 24. dubna 2024

Svátek slaví Jiří, zítra Marek

Těhulka Ochotská se pod čepec nežene: V čem je problém?

Moderátorka Michaela Ochotská znovu posunula obřad. „Neměli jsme nic extra naplánovaného, vybírali jsme lokace a termín, aby to Lukášovi hezky navazovalo i na důležité turnaje,“ upřesňuje Míša v dnešním pořadu Top Star magazín.
Zpět na článek
Chcete-li se zapojit do diskuse, přihlaste se prosím.

Přihlásit se

DISKUSE

erene
11. 11. 2014 01:13

„Seznámil jsem se s ní, když jsme natáčeli Johanku z Arku na Bruntálsku, odkud pochází. Tam jsem si jí všimnul a s její rodinou jsme se rozhodli, že z ní něco uděláme. Ona se přestěhovala ke mně do Prahy, kde pracuji jako kaskadér. Už v té době jsem působil v Pojišťovně štěstí,“ vysvětluje Holub, kterého nejvíc zamrzelo, že po rozchodu jako by už pro Míšu neexistoval. „Hodně mě to ranilo a i moji rodinu. Kdyby nebylo mě, nebyla by tam, kde je. Já jsem ji pět let živil a dokonce vychovával. Ona neuměla ani pozdravit sousedy,“ dodává Ochotské expřítel.

erene
11. 11. 2014 01:11

No jestli je jen polovina z toho co se o ní psalo a tvrdilo pravda tak je to skutečně otřes !

erene
11. 11. 2014 01:09

Rosole,tak bacha,ať tě tchyně nesvede ! http­://www­.aha­onli­ne.cz­/cla­nek/zh­ave-drby/33892/rodinne-tajemstvi-michaely-ochotske-stridaly-si-s-mamou-milence.html

erene
11. 11. 2014 01:05

Rosola nechá po rozvodu oddělat mafií ! http­://www­.aha­onli­ne.cz­/cla­nek/zh­ave-drby/31789/ochotska-se-pomstila-expriteli-moc-mluvil-zaridila-jeho-vyhazov.html

erene
11. 11. 2014 01:02