Češi jsou pohádkový národ, a to zejména o Vánocích. A nezáleží na věku. Také letos sledovaly pohádky od 23. do 25. prosince miliony nejen dětí, ale i diváků starších 15 let.Zpět na článek
Chcete-li se zapojit do diskuse, přihlaste se prosím.
Z nedostatku jiné zábavy jsme si dnes pustili starší pohádku Dům u Zlatého úsvitu a byli jsme příjemně překvapení. Moderní pohádka - pravda, spíš pro dospělé - ale fakt dobrá.
Proč vyhrála pohádka Duch nad zlato? No, to je snad nad slunce jasné.Lidi chtěli vidět zase něco nového, ale to jsme se napálili.Že by se tato pohádka dala srovnávat s pohádkou Tři oříšky pro Popelku, tak to vůbec ne.Nesahá jí ani po paty.Ubohost, nad ubohost. Jen Viktor Prais,ten byl dobrý, ale jeho postava tu trapnost nezachránila.Nikdy se již na ní podruhé koukat nebudeme.
Ach tak...tady je asi marné očekávat nějakou recenzi. Prostě nám Aha předložilo suchou statistiku, uprostřed které trhá oči reklama na Menstruaci. Tomu říkám pravá vánoční atmosféra.
Baroneso,bodujete,hihihi!!!!S tou menstruací to podělali a s výmyslem o sledovanosti taky.Lidi byli zvědaví,tak si Ducha pustili,pokud je sledovanost brána v tenhle moment,tak možná jo.Jinak to už všechno bylo řečeno v ostatních příspěvcích-skřehotání odulé a nechutné Jiřinky lezlo na nervy dost lidem a našel se málokdo,kdo se dodíval.To jsou fakta,ale známe Aháky,že?