Martucci vrací úder: Orgány Ivety jsou neprodejné! | Ahaonline.cz

Registrace  |  Zapomenuté heslo

Deník Aha! na Facebooku

pátek 19. dubna 2024

Svátek slaví Rostislav, zítra Marcela

Martucci vrací úder: Orgány Ivety jsou neprodejné!

Pro dobrotu na žebrotu! Zpěvačka Iveta Bartošová (47) ještě před pár měsíci žebrala o čucíky a chtěla jet na dovolenou do Itálie. Po opětovném shledání s Pepou Rychtářem (55) ale otočila a svého ex-milence Martucciho dokonce obviněna z toho, že ji chtěl odvézt, prodat její orgány a těla se zbavit.
Zpět na článek
Chcete-li se zapojit do diskuse, přihlaste se prosím.

Přihlásit se

DISKUSE

godzila.007
24. 08. 2013 16:21

Ještě teď se směju, co si ta vypatlaná lebka nevymyslí! Zvlášť o ty její prochlastaný játra by se mezi potencionálními pacienty strhl boj!

gabi50
24. 08. 2013 12:59

Džambulka má jako miminko nejen orgány, ona se dokonce ještě jako miminko i poch.cává - miss "Poch.caný tričko"

cinderella1
24. 08. 2013 01:33

„Navštívila jsem odborníky a mám játra i orgány jako miminko.“

Tak tomu ja neverim Ivetko, navrhuji zverejnit zde lekarskou zpravu a rentgenove snimky ... potom uvidime ...a posoudime ...tady spolu s mymi kolegy na diskusnim foru.

ivuska1
23. 08. 2013 20:58

Martuccii At uz konecne IB nekdo sekne poradne pres ty jeji pracky ! Za ta jeji kriva obvineni,lzi, napadani lidi ,kteri se ji snazili pomoc. Ublizeni na cti ,na to jsou zakony do prd.... ! Tak najmout pravniky a do ni a do Rychtare. Co ten si dovoloval a kolikrat porusil zakon a porad se nic nedeje. Udelat 10% z toho co IB a Rychtar , nejaka prodavacka, ridic tramvaje , no proste bezny obcan , tak uz davno stoji pred soudem !!!

inocenta
23. 08. 2013 12:46