»Sexy« los za 55 MILIONŮ!
NYON/PRAHA – Extáze! Fotbalisté Slavie se po včerejšku mohou cítit stejně blaženě, jako kdyby je z jedné strany objímala miss Německa, z druhé se tulila prominentní modelka z Nizozemska, ze třetí se vnucovala vnadná krasavice z Birminghamu a ze čtvrté zaváněl svůdný parfém frajerky zpod Javorníků.
Fotbalová Slavia jásá: snový los Poháru UEFA jí do skupiny F přiřadil Hamburk, Ajax, Aston Villu a Žilinu
Los základní skupiny F Poháru UEFA se k červenobílým zachoval nesmírně sexy. Slavii přihrál samé atraktivní »kusy« a hlavně: vidinu výdělku ve výši 55 milionů korun!
„Jak ze sportovního, tak z komerčního hlediska to bude nesmírně zajímavé,“ pomlaskává si šéf klubu Petr Doležal. Vyrazit na Ajax a do Žiliny a především hostit doma lídra německé bundesligy Hamburk a přitažlivou Aston Villu může pro klubový rozpočet znamenat parádní injekci. Pět milionů korun za postup do skupiny už má Slavia jistých, dalších padesát leží v blízkém dosahu.
Jak po nich chmátnout? Snadno! Dvakrát vyprodat Eden (to by neměl být problém) a šikovně zpeněžit televizní práva. „Německé televize mohou Slavii za zápas s Hamburkem nabídnout až dvacet milionů korun,“ říká místopředseda ČMFS Jaroslav Vacek zabývající se právě prodejem televizních práv. Cena duelu s Aston Villou? Deset až dvanáct »mega«. Paráda. Když si pomyslíme, že Česká televize sešívaným za zápas nabízí pár stovek tisíc…
„Milionové sumy může trošku snížit fakt, že Němci i Angličané mají v soutěži pořád hodně zástupců,“ varuje Vacek. „Teplicím se dokonce v Leverkusenu stalo, že se kvůli tomu do živého přenosu vůbec nedostaly,“ připomíná případ z minulosti. Ten by se však tentokrát opakovat neměl.
Zejména německé veřejnoprávní kanály ARD a ZDF po přenosech z Poháru UEFA doslova dychtí. „A vzájemný souboj otce Jarolíma se synem (David vede Hamburk jako kapitán) pro ně bude velkým tahákem,“ míní vysmátý Doležal. Ve švýcarském Nyonu mu byla štěstěna nakloněna na sto procent. Kdyby totiž namísto Hamburku a Aston Villy přivítal v Edenu Žilinu a Ajax, přišla by si Slavia při prodeji televizních práv na »pouhých« osm milionů.