Konec pojišťovny Direct: Co dělat se smlouvou? | Ahaonline.cz

Registrace  |  Zapomenuté heslo

Deník Aha! na Facebooku

čtvrtek 25. dubna 2024

Svátek slaví Marek, zítra Oto

Konec pojišťovny Direct: Co dělat se smlouvou?

Fotografie
Fotografie (internal)

KRACH! Plány pojišťovny Direct, která nabízela jedno z nejlevnějších pojištění v Česku, nevyšly, a tak končí. „Nepříznivé podmínky na českém pojistném trhu neumožnily docílit dostatečné velikosti a ziskovosti,“ uvedla důvod mluvčí společnosti Kateřina Krásová.

Co nyní čeká klienty, kteří u ní mají povinné ručení a havarijní pojištění auta, pojištěný byt či dům, sjednané pojištění na nastávající dovolenou?

Soused mi vytopil byt a jsem pojištěná u Directu, jak mám postupovat?

Stejně jako doposud. Důležité je zabránit dalším škodám, vše si vyfotografujte a kontaktujte pojišťovnu Direct na telefonu 221 221 221. Pojistnou událost budou likvidovat i nadále pracovníci Directu.

Mám zaplacené cestovní pojištění na dovolenou, která začíná v srpnu. Mám se nechat pro jistotu pojistit ještě u jiné pojišťovny?

„Chtěl bych ujistit všechny naše stávající zákazníky, že jejich pojistky zůstávají v platnosti v nezměněném rozsahu,“ uvedl Andrew Burke, generální manažer RSA, která je 100% vlastníkem Direct Pojišťovny.

Mohu někde získat informace přímo o mé pojistné smlouvě?

Directu stále fungují jeho webové stránky www.direct.cz a také telefonická linka 221 221 221.

Jsem u Directu pojištěný, co mám dělat?

Máte-li s pojišťovnou uzavřenu jakoukoli pojistnou smlouvu, zůstává v platnosti. Případnou pojistnou událost vypořádá ještě Direct.

Smlouva na povinné ručení mi za měsíc končí, co mám dělat?

Důležité je nezapomenout, dokdy jste pojištěni, ať se vám nestane, že budete bez pojištění. Smlouvy totiž nebudou automaticky obnoveny! Sami si musíte sjednat povinné ručení či jiné pojištění u nové pojišťovny.

Je možné se ještě u Directu pojistit?

Ne. Od 25. červnaDirect neprodává nové pojistné smlouvy.

Mohu se spolehnout, že bude v provozu i asistenční linka?

Smlouvy platí v plném rozsahu, pojišťovna neruší nic z nasmlouvaných služeb.

Proč pojišťovna končí?

Nedokázala získat dostatek klientů. V Česku působila od roku 2007 a od té doby získala jen 0,3procentní podíl na českém pojistném trhu. Přesto šlo o statisíce pojistných smluv.

Přečtěte si

Kontakty

  • Telefon 9.00 – 17.00: 225 974 140
  • Telefon po 17.00: 225 974 164
  • Fax: 225 974 141

RSS kanály serveru ahaonline.cz lze užívat pouze pro osobní potřebu. Jakékoli další šíření obsahu ahaonline.cz je možné pouze s předchozím souhlasem jeho provozovatele.