diskuse 22.02.2012  05:00
Dietní limonády, tedy všechny s označením »light«, zvyšují riziko infarktu a mrtvice! Přišli na to američtí vědci, kteří podrobili výzkumu 2600 Newyorčanů starších 69 let.
Vytisknout článekPoslat článek emailem |

Za deset let zjistili, že lidé, kteří denně pili light nápoje, jsou o 44 % více ohroženi srdečními chorobami než ti, kteří tyto nápoje nepijí nikdy nebo jen zřídka.

Přímou souvislost se sice prokázat nepodařilo, jedna z tezí však operuje s tím, že lidé holdující nápojům bez cukru jsou tak přesvědčeni o tom, že dělají dost pro své zdraví, že si pak daleko častěji dopřejí nezdravá tučná jídla…



Autor: šum
reklama
zpět do kategorie Musíte vědět !