Ideální týdenní PLÁN SLEV | Ahaonline.cz

Registrace  |  Zapomenuté heslo

Deník Aha! na Facebooku

čtvrtek 25. dubna 2024

Svátek slaví Marek, zítra Oto

Ideální týdenní PLÁN SLEV

Fotografie
Fotografie (internal)

Nápisy na výlohách, plakáty v obchodech a hlavně – akční nabídky. Všemi těmito způsoby se nás obchodníci snaží přesvědčit, abychom nakupovali právě u nich. Vyplatí se to?

SLEVA, ZLEVNĚNO! Nápisy na výlohách, plakáty v obchodech a hlavně – akční nabídky. Všemi těmito způsoby se nás obchodníci snaží přesvědčit, abychom nakupovali právě u nich. Vyplatí se to? Odborníci tvrdí: ANO!

„Akční nabídky mají zásadní úkol nalákat zákazníky do konkrétního supermarketu. Obchodníci vycházejí z toho, že pokud lidé přijdou, nakoupí i jiné zboží,“ vysvětluje důležitost akčních nabídek ekonom Tomáš Heidörfer.

Český zákazník se však chová ještě trochu jinak. „Češi měli oblíbený obchod či několik obchodů – potraviny, drogerii apod., kterým byli věrní. Vzhledem k ekonomické situaci se ale trend změnil a zákazníci nakupují podle akčních nabídek, respektive pouze zboží v akci,“ uvádí Heidörfer.

Kolem nezlevněného zboží procházíme bez zájmu a obvykle koupíme jen to nejdůležitější – pečivo. Zeleninu a mléko mají totiž v nabídce jinde... Do karet nám hraje i delší trvanlivost potravin, případně možnost koupit větší množství a uložit doma do mrazáku, třeba u masa. Člověk se sice naběhá, ale ušetřit lze. Nahráli tomu i sami obchodníci, kteří vystavěli prodejny na okrajích měst a často hned vedle sebe.

789520:gallery:true:true

Přečtěte si
winterfreshka
13. 1. 2011 • 22:53

V akci za 150,-,po akci za 200,- a ve výprodeji za 250,-.Plno našinců stále reaguje na slevy jak bejk na červenou.

Kontakty

  • Telefon 9.00 – 17.00: 225 974 140
  • Telefon po 17.00: 225 974 164
  • Fax: 225 974 141

RSS kanály serveru ahaonline.cz lze užívat pouze pro osobní potřebu. Jakékoli další šíření obsahu ahaonline.cz je možné pouze s předchozím souhlasem jeho provozovatele.