Autopůjčovna provokuje Mirkem Topolánkem | Ahaonline.cz

Registrace  |  Zapomenuté heslo

Deník Aha! na Facebooku

čtvrtek 25. dubna 2024

Svátek slaví Marek, zítra Oto

Autopůjčovna provokuje Mirkem Topolánkem

Na dovolené v Toskánsku jezdil Topolánek v džípu půjčeném od Sixtu.
Na dovolené v Toskánsku jezdil Topolánek v džípu půjčeném od Sixtu. (Aha! – David Kundrát, Martin Hykl)

5:00 – Mirek Topolánek je hvězdou billboardů! Tentokrát však nejde o předvolební agitaci, ale o kampaň autopůjčovny Sixt. Ta se nově v reklamách chlubí sloganem Sixt má auto pro každého. Společnost tak využívá toho, že se bývalý premiér na své dovolené s lobbisty v Toskánsku vozil v džípu zapůjčeném od Sixtu.

„Jsme apolitická společnost, pro nás je zákazníkem opravdu každý. Navazujeme však na to, co dělá Sixt v zahraničí. A hlavně v Německu má takovýto způsob reklamních kampaní velkou tradici,“ uvedl generální ředitel Sixtu František Pačes. Kampaň se však nelíbí Radě pro reklamu, podle níž překračuje hranici etiky. Proto bude požadovat její stažení.

Kliknutím zvětšete

Takhle vypadá reklamní plakát.

Přečtěte si

Kontakty

  • Telefon 9.00 – 17.00: 225 974 140
  • Telefon po 17.00: 225 974 164
  • Fax: 225 974 141

RSS kanály serveru ahaonline.cz lze užívat pouze pro osobní potřebu. Jakékoli další šíření obsahu ahaonline.cz je možné pouze s předchozím souhlasem jeho provozovatele.