Televize, billboardy a další miliony na kampaň : Tímhle chtějí vyhrát volby! | Ahaonline.cz

Registrace  |  Zapomenuté heslo

Deník Aha! na Facebooku

úterý 19. března 2024

Svátek slaví Josef, zítra Světlana

Televize, billboardy a další miliony na kampaň : Tímhle chtějí vyhrát volby!

Jiří Drahoš
Jiří Drahoš (Nguyen Phuong Thao)

Těžký kalibr nasazují před druhým kolem prezidentských voleb oba postupující kandidáti. Tváře Miloše Zemana a Jiřího Drahoše budeme teď častěji potkávat na billboardech, oba se také vůbec poprvé střetnou v televizních duelech.

Teprve po sobotním 1. kole Zeman připustil svou účast v debatách. Prezident řekl, že by mohl jít do více než jedné diskuse, avšak tři už by podle něj diváky nudily. Zájem už projevila veřejnoprávní Česká televize a také Prima. Pro které médium se Zeman rozhodne, oznámí Hrad dnes. Podle politologa Michala Pehra mohou debaty ovlivnit dosud nerozhodnuté voliče. „Bude záležet, jak oba kandidáti budou připraveni,“ míní Pehr.

Až z debat se také jeden z neúspěšných kandidátů, Jiří Hynek, rozhodne, koho nakonec podpoří. „Až budu znát jejich názory, tak se rozhodnu a jednoznačně budu volit rozumem,“ řekl Hynek. To Michal Horáček Drahošovi deklaroval podporu už o víkendu, nabídl mu také své billboardy. Zároveň se prý ozývají další sponzoři, takže tým Drahoše počítá s tím, že za 2. kolo voleb utratí 10 milionů. Zatím utratil necelých 29 milionů, Zeman sedmnáct. Billboardy či inzeráty v novinách pro prezidenta zajišťují jeho podporovatelé. Druhé kolo voleb se bude konat 26. a 27. ledna.

Bohumil Pečinka analyzuje 1. kolo prezidentské volby

Video se připravuje ...



Přečtěte si

Kontakty

  • Telefon 9.00 – 17.00: 225 974 140
  • Telefon po 17.00: 225 974 164
  • Fax: 225 974 141

RSS kanály serveru ahaonline.cz lze užívat pouze pro osobní potřebu. Jakékoli další šíření obsahu ahaonline.cz je možné pouze s předchozím souhlasem jeho provozovatele.