V Riu to vřelo již před olympiádou | Ahaonline.cz

Registrace  |  Zapomenuté heslo

Deník Aha! na Facebooku

úterý 19. března 2024

Svátek slaví Josef, zítra Světlana

V Riu to vřelo již před olympiádou

 (Procter & Gamble)

V předvečer zahájení Letních olympijských her byl slavnostně otevřen P&G Family Home. Celou akcí prováděla Nadia Comăneci, která přivítala maminky sportovců z celého světa. Slavnost pak zakončilo vystoupení brazilské skupiny Olodum. 

#Rio2016 #TYM #DekujiMaminko

Fascinující síla žen

Jedna z největších gymnastek 20. století a držitelka pěti olympijských zlatých medailí slavnostně otevřela P&G Family home, který bude do konce olympijských her domovem pro všechny sportovce a jejich rodiny. Vedle uvítání maminek s nimi vedla diskusi o své sportovní kariéře, jak svými výkony změnila pohled na sportovní gymnastiku jako samostatnou disciplínu a také jak posunula očekávání ženských sportovkyň po celém světě.

Všechny tyto zkušenosti se tak snaží předat dál ženám po celém světě prostřednictvím kampaně Evolution of Power od značky Tide Pods, jíž je ambasadorskou. A v čem je Nadia takovým fenoménem? Jako první gymnastka na světě totiž získala v olympijském závodu nejvyšší možnou známku 10.

„Nešla jsem na olympiádu v roce 1976 proto, abych získala všech deset bodů, ale proto, abych se naučila být dostatečně silná toho dosáhnout,“ řekla Comăneci. „Je úžasné pozorovat, jak se tento sport změnil v posledních 40 letech a jak se sportovkyně vyvíjí a nadále nás všechny ohromují,“ říká Matej Podobnik, Communication Manager společnosti Procter & Gamble pro střední Evropu.

Hraj si jako dívka

Hosté si dokonce prostřednictvím akce mohli užít bezplatnou péči značek P&G. Ta byla určena i pro všechny hosty sportovců, maminky a celé rodiny. Návštěvníci si tak mohli zkusit proměnu pomocí vlasového stylingu, manikúru a holení od značek Pantene, Aussie, CoverGirl and Gillette. Hosté byli dokonce přizváni k natočení videa pro kampaň značky Always #LikeAGirl. Ta se snaží podporovat dívky po celém světě, aby byly hrdé na to, že jsou dívky, sžily se svou ženskostí a hrály si jako dívky (Keep Playing #LikeAGirl). Tato snaha je součástí závazku značky předcházet nízkému sebevědomí dívek během puberty, protože sport je známý jako jeden z hlavních hnacích sil pro ženskou sebedůvěru.

„Jsem moc ráda, že si společnost P&G uvědomuje důležitost maminek a rodin v našich životech,“ říká Barbora Špotáková, olympijská oštěpařka a ambasadorka kampaně „Děkuji, maminko“ společnosti P&G. „Otevřením Family Home poskytuje rodinám sportovců možnost nabrat dostatek sil před tím, než se vypraví fandit svým nejbližším na stadion a posílit je tak v boji o ta nejvyšší místa,“ doplňuje.

Dokonalost není krása

Během slavnostního otevření P&G Family Home bylo uvedeno i video značky Gilette s názvem Perfect Isn’t Pretty. „Toto video vzdává čest tvrdé práci, kterou my, jako sportovci, podstupujeme na naší cestě za dokonalostí – a tím nemyslím jen konečný výkon, ale celé úsilí od začátku až do konce. Protože nyní pokračuji v této cestě tady, v Riu, jsem vděčný, že společnost P&G bude během her pečovat o mou maminku ve Family Home,“ uvedl americký desetibojař, držitel olympijské medaile a ambasador značky Gillette Ashton Eaton, který ve filmu účinkuje.

Vrcholem a závěrem akce bylo vystoupení slavného brazilského orchestru Olodum. Zvuk této skupiny dokonce prochází i soundtrackem videa Perfect Isn’t Pretty značky Gillette.

Jako hrdý sponzor maminek bude společnost P&G hostit sportovce a jejich rodiny z celého světa v P&G Family Home až do závěrečného ceremoniálu Olympijských her v Riu 2016. 

Přečtěte si

Kontakty

  • Telefon 9.00 – 17.00: 225 974 140
  • Telefon po 17.00: 225 974 164
  • Fax: 225 974 141

RSS kanály serveru ahaonline.cz lze užívat pouze pro osobní potřebu. Jakékoli další šíření obsahu ahaonline.cz je možné pouze s předchozím souhlasem jeho provozovatele.