Renault Thalia: Už to není ošklivka!
Předchozí Renault Thalia byl tak trochu ošklivým káčátkem. To se o nové generaci vozu, který jsme v Nedělním Aha! týden testovali, rozhodně říci nedá. Přestože ho konstruktéři postavili na stejném podvozku – tedy Renaultu Clio II – jako staršího sourozence, povedlo se jim stvořit výrazně elegantnější tvary karoserie.
Velký kufr potěší
Například zadek už rozhodně nepřipomíná onu bouli násilně přilepenou k původnímu hatchbacku. Je to pozoruhodné hlavně z toho důvodu, že objem kufru je teď dokonce ještě větší a určitě skvěle poslouží při cestě na dovolenou i z většího rodinného nákupu. Jen není možné vinou poměrně malého vstupního otvoru dovnitř nakládat příliš objemné věci.
Pohodlná jízda
Jízda v thalii je na tak malý vůz až překvapivě pohodlná. Skvělá je například schopnost odpružit nerovnosti, například zpomalovací retardéry před přechody skoro nejsou cítit.
Renault Thalia 1,5dCi
Max. rychlost: 161 km/h
Spotřeba: 4, 5 l/100 km
Zavazadlový prostor: 506 l
Cena: od 254 900 Kč
Plusy
- líbivý design
- úsporný motor
- prostor pro lidi i zavazadla
Minusy
- pomalejší nástup brzd
- horší zpracování některých dílů
- méně kvalitní plasty